Faillissement Amazingkids: Werkwijze bestellingen en retourzendingen

Amazingkids B.V. is per 14 februari 2023 failliet verklaard. Als gevolg van het faillissement kunnen en er geen bestellingen meer worden verwerkt. Er kunnen tevens geen retourzendingen meer worden aangenomen. De klanten die in de afgelopen twee weken een bestelling geplaatst hebben, zullen bericht van de curator ontvangen.

We zetten hieronder de meest gestelde vragen en antwoorden over bestellingen en retourzendingen op een rij. Mocht het antwoord op uw vraag hier niet tussen staan of heeft u een andere vraag, dan kunt u uw vraag per e-mail te sturen aan faillissementen@visieadvocaten.nl

We begrijpen dat dit een vervelend bericht is, maar vragen om uw begrip.

Bestellingen:

1. Ik wil een bestelling plaatsen. Kan dit? Nee, de activiteiten zijn stilgelegd. Er is geen mogelijkheid om de bestelling alsnog te leveren.
2. Ik heb een bestelling geplaatst, maar nog niet ontvangen. Kan ik mijn bestelling verwachten? Nee, de activiteiten zijn stilgelegd. Er is geen mogelijkheid om de bestelling alsnog te leveren. Als u schade heeft geleden en uw vordering wilt indienen in het faillissement, verwijs ik u naar onze website en bijgaande link www.visieadvocaten.nl/faillissementen. U leest daarin op welke wijze u een vordering kunt indienen.
3. Ik heb een bestelling geplaatst, maar nog niet ontvangen. Kan ik mijn geld terugontvangen? Dat is onzeker. Als u schade heeft geleden en uw vordering wilt indienen in het faillissement, verwijs ik u naar onze website en bijgaande link: www.visieadvocaten.nl/faillissementen. U leest daarin op welke wijze u een vordering kunt indienen.

Retourzendingen:

4. Ik heb een bestelling geretourneerd. Zal ik mijn geld terugontvangen? Dat is onzeker. Als u schade heeft geleden en uw vordering wilt indienen in het faillissement, verwijs ik u naar onze website en bijgaande link: www.visieadvocaten.nl/faillissementen. U leest daarin op welke wijze u een vordering kunt indienen.
5. Ik wil een bestelling retourneren. Zal ik dat doen? U wordt afgeraden om een bestelling te retourneren, omdat er geen mogelijkheid is om u uw geld terug te betalen.

Contact met de klantenservice:

6. Ik wil graag contact met de klantenservice van Amazingkids. Kan dit? De klantenservice is telefonisch beperkt bereikbaar. Ik verwijs u naar onze website en bijgaande link www.visieadvocaten.nl/faillissementen

Heeft u een juridische vraag?

Wij bellen u binnen één werkdag terug!

  • Voer een nummer in van 12 tot 14.